Dla zarejestrowanych agentów

Czytaj uwagi do LEAD'a, zanim go kupisz

Czytaj uwagi do LEAD'a, zanim go kupisz

W informacjach o LEAD'zie znajdziesz między innymi dane na temat:
Wyszukiwanie LEAD'ów po numerze ID.

Wyszukiwanie LEAD'ów po numerze ID.

Istnieje możliwość wyszukiwania LEAD'a po numerze ID, który podawany jest zarówno w wiadomości SMS jak i E-MAIL.
Uwagi do LEAD-ów cz. 1

Uwagi do LEAD-ów cz. 1

Formularz potwierdzony mailowo. Klient podał błędny numer telefonu. Z tego tytułu LEAD został wyceniony 50% taniej i nie podlega reklamacji.
Uwagi do LEAD-ów cz. 2

Uwagi do LEAD-ów cz. 2

Formularz potwierdzony mailowo. Trzy nieudane kontakty telefoniczne. Z tego tytułu LEAD został wyceniony 50% taniej i nie podlega reklamacji.
Uwagi do LEAD-ów cz. 3

Uwagi do LEAD-ów cz. 3

Formularz zweryfikowany mailowo. Nie udało nam się skontaktować z Klientem. Adres e-mail poprawny. Z tego tytułu LEAD został wyceniony na 5 zł i nie podlega reklamacji.
Uwagi do LEAD-ów cz. 5

Uwagi do LEAD-ów cz. 5

W przypadku kupienia tego LEAD-a prosimy o kontakt na adres leady@ubezpieczeniaonline.pl, doślemy drugi formularz. LEAD wyceniony podwójnie.
Jak korzystać z Systemu LEAD? - System poleceń a darmowe LEAD-y

Jak korzystać z Systemu LEAD? - System poleceń a darmowe LEAD-y

Polecenie agenta do Systemu LEAD się opłaca. Darmowe LEAD-y w Systemie LEAD
Kupiłem LEAD-a  i co dalej?

Kupiłem LEAD-a i co dalej?

Zanim zadzwonisz, dobrze jest przygotować klienta na kontakt z Twojej strony
Rzecz o statystykach sprzedażowych agenta

Rzecz o statystykach sprzedażowych agenta

Statystyki sprzedażowe w Systemie LEAD działają w dłuższym okresie. Co to znaczy?
Jak korespondować z Klientem?

Jak korespondować z Klientem?

Są dwie szkoły tworzenia wiadomości e-mail z ofertą dla Klienta. Pierwsza mówi o tym, że mail powinien wyczerpać temat naszej oferty. Drugą szkołą jest schludny i elegancki mail mający na celu zaprezentowanie najważniejszych cech naszego produktu.
"Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

"Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Nasza firma objęła patronatem medialnym konferencję "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży", która odbędzie się 15 września 2016 w Warszawie. Jednym z prelegentów będzie nasz wieloletni kolega Piotr Siekański e-Commerce Manager.