Dla zarejestrowanych agentów
     
    
    W informacjach o LEAD'zie znajdziesz między innymi dane na temat:
    
    
     
    
    Kolejność powiadomień o nowym LEAD'zie
    
    
     
    
    Istnieje możliwość wyszukiwania LEAD'a po numerze ID, który podawany jest zarówno w wiadomości SMS jak i E-MAIL. 
    
    
     
    
    Formularz potwierdzony mailowo. Klient podał błędny numer telefonu. Z tego tytułu LEAD został wyceniony 50% taniej i nie podlega reklamacji.
    
    
     
    
    Formularz potwierdzony mailowo. Trzy nieudane kontakty telefoniczne. Z tego tytułu LEAD został wyceniony 50% taniej i nie podlega reklamacji.
    
    
     
    
    Formularz zweryfikowany mailowo. Nie udało nam się skontaktować z Klientem. Adres e-mail poprawny. Z tego tytułu LEAD został wyceniony na 5 zł i nie podlega reklamacji.
    
    
     
    
    W przypadku kupienia tego LEAD-a prosimy o kontakt na adres leady@ubezpieczeniaonline.pl, doślemy drugi formularz. LEAD wyceniony podwójnie.
    
    
     
    
    Polecenie agenta do Systemu LEAD się opłaca. Darmowe LEAD-y w Systemie LEAD
    
    
     
    
    Zanim zadzwonisz, dobrze jest przygotować klienta na kontakt z Twojej strony
    
    
     
    
    Statystyki sprzedażowe w Systemie LEAD działają w dłuższym okresie. Co to znaczy?
    
    
     
    
    Są dwie szkoły tworzenia wiadomości e-mail z ofertą dla Klienta. Pierwsza mówi o tym, że mail powinien wyczerpać temat naszej oferty. Drugą szkołą jest schludny i elegancki mail mający na celu zaprezentowanie najważniejszych cech naszego produktu.
    
    
     
    
    Nasza firma objęła patronatem medialnym konferencję "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży", która odbędzie się 15 września 2016 w Warszawie. Jednym z prelegentów będzie nasz wieloletni kolega Piotr Siekański e-Commerce Manager.