Kupiłem LEAD-a i co dalej?
Umawianie kontaktu telefonicznego
W czasie rozmowy weryfikacyjnej z klientem z Formularza LEAD, konsultanci informują, że z klientem skontaktują się agenci również drogą telefoniczną. Klient nie wie jednak kto i kiedy się z nim skontaktuje. Warto wykorzystać ten moment, aby się dobrze zaprezentować.
Jak to zrobić?
Można wysłać wstępnego maila, pisząc krótką wiadomość przed wykonaniem telefonu. Klient będzie miał wówczas poczucie bezpieczeństwa i komfortu w rozmowie.
Co w treści?
Wszystko co zrobi wrażenie na kliencie i podkreśli Twoją pozycję profesjonalisty w branży. Na pewno warto się uwiarygodnić i powiązać mail z telefonem konsultanta weryfikującego Formularz LEAD. Z drugiej strony klienci pozytywnie reagują, jeśli w mailu otrzymują wstępną informację jaki produkt zaproponujesz klientowi i dlaczego. Wstępna oferta ma to do siebie, że jest "wstępna" i trzeba ją omówić telefonicznie, a najlepiej na spotkaniu.
Kiedy poczujesz, że działa?
Efekt odczujesz w momencie, kiedy w czasie rozmowy będziesz mógł powołać się na wysłanego przed chwilą maila przy okazji prezentując swoją kompetencje względem potrzeb ubezpieczeniowych klienta.