Nie boję się nowych wyzwań - nowatorski sposób pozyskiwania klientów

Rozmowa z Ireną, specjalistą ds. ubezpieczeń na temat nowatorskiego sposobu pozyskiwania klientów poprzez usługę LEAD - dlaczego każdy agent powinien z niej korzystać.

Jak ocenia Pani usługę LEAD od strony agenta ubezpieczeniowego? Czy usługa spełniła Pani oczekiwania?

Usługę LEAD oceniam pozytywnie. Agent ubezpieczeniowy jest osobą bardzo zapracowaną. Dużo czasu zajmuje nam bieżąca obsługa klientów i ciągle brakuje czasu na szukanie nowych klientów. Usługa LEAD jest prostym sposobem pozyskania nowych klientów. To Klient szuka ubezpieczenia i czeka na telefon od agenta.

Czy informacje otrzymane z LEAD’a były dla Pani wystarczjące aby przygotować ofertę dla klienta?

Informacje otrzymane z LEAD,a w zasadzie były wystarczające, ale czasem, żeby przedstawić Klientowi realną ofertę, potrzebny był dodatkowy kontakt z Klientem, aby ustalić jakieś szczegóły dotyczące danych do ubezpieczenia.

Czy miała Pani jakiekolwiek problemy aby skontaktować się z klientem?

Nie miałam problemów z kontaktem z klientami, wszyscy chętnie odpowiadali na pytania telefonicznie lub e-mailem.

W jakiej formie przedstawiła Pani ofertę klientowi? Email? Telefon? Osobiście?

Ofertę dla klienta zawsze przygotowuję w formie pisemnej i przesyłam mailem. Po akceptacji oferty, wystawiam polisę i osobiście spotykam się z klientem na podpisanie umowy.

Jak Pani ocenia reakcję klienta na zakup ubezpieczenia poprzez usługę LEAD?

Klient jest zadowolony z usługi LEAD, ponieważ wypełniając formularz dotyczący ubezpieczenia spodziewa się konkretnej oferty na swoje zapytanie i taką ofertę dostaje. Nie musi w tym celu jechać do biura firmy ubezpieczeniowej, może wszystko załatwić przez telefon lub mailem .

Czy złożona oferta została przez klienta zaakceptowana?

Dostałam od Państwa trzy LEAD-y, dwie oferty zostały przyjęte i wystawiłam polisy.  W jednym przypadku, długo korespondowałam z Klientem mailowo,chodziło o ubezpieczenie mieszkania, jednak moja oferta nie została jednak przyjęta . Klient szukał tańszego ubezpieczenia niż miał dotychczas, a ja działając zgodnie ze sztuką ubezpieczeniową nie mogłam zaproponować oferty na poziomie składki proponowanej przez Klienta.

 

 

 


ROZMAWIAŁA: DWORACZYŃSKA ANNA