Czerwiec 2013 | Według przeprowadzonych przez nas badań skuteczności naszej usługi potwierdziliśmy oszłamiającą skuteczność w postaci finalizacji 38% polis w przeciągu pierwszego miesiąca od kontaktu z naszymi agentami. Kolejnych 35% jest w trakcie podejmowania decyzji i deklaruje chęć zakupu w najbliższym czasie. Daje to blisko 75% skuteczność Systemu LEAD. |
Maj 2013 |
System LEAD to narzędzie pracy dla każdego agenta. Niezależnie od wieku i stazu pracy, możesz pozyskiwać Klientów do swojego portfela Klientów. Choć specjalizujemy się w pozyskiwaniu LEAD-ów ubezpieczeń na życie, to równiez możemy się pochwalić zwiększoną ilością formularzy ubezpieczeń majątkowych. |
Kwiecień 2013 |
Okres dynamicznych zmian zagościł w Systemie LEAD na dobre. W tym miesiącu udostępniliśmy formularze ubezpieczeń grupowych firm. Wynikiem stałych zmian stała się elastyczna usługa, w której każdy Agent znajdzie coś dla siebie. Formularze są dostępne już od złotówki. W przygotowaniu znajdują się nowe portale dotyczące ubezpieczeń mieszkań i firm. |
Marzec 2013 | Po konsultacjach z naszymi Agentami, aby wyjśc na przeciw ich oczekiwaniom, wprowadziliśmy nowy model weryfikacji danych. Efekty pracy konsultantów są widoczne w Uwagach dla Agentów. Od tej pory kazda rozmowa z Klientem jest nagrywana. |
Styczeń 2013 |
Styczeń okazał się rekordowym miesiącem pod względem ilości LEAD-ów. 3700 Klientów poszukiwało ubezpieczenia na życie w internecie. |
2012 | Podsumowując 2012 rok zanotowaliśmy 100% wzrost ilości LEAD-ów w stosunku do roku poprzedniego 2011 |
Kwiecień 2010 |
Wraz ze znacznym wzrostem popularności Systemu LEAD niezbędne stało się stworzenie osobnego portalu. Nowa szata graficzna i treści mają za zadanie zwiększyć komfort pracy aktualnych i nowych użytkowników Systemu. |
Listopad 2009 | By sprostać rosnącym potrzebom i oczekiwaniom agentów, stworzyliśmy na portalu www.agent-ubezpieczeniowy.com.pl drugi katalog. Dzięki doskonale dobranej domenie i zoptymalizowanej funkcjonalności powstał wyjątkowy serwis, który pośredniczy pomiędzy klientami i agentami. |
Marzec 2009 | Ponieważ sami jesteśmy multiagentami ubezpieczeniowymi – od podszewki znamy zarówno potrzeby, jak i problemy pracowników tej branży. Stworzyliśmy więc System LEAD, wspomagający pracę agentów, ułatwiający pozyskiwanie nowych klientów i zdobywanie kontaktów. |
Styczeń 2009 |
Z czasem portal Ubezpieczeniaonline.pl rozwinął się do tego stopnia, że koniecznym stało się stworzenie drugiego serwisu. Tak powstało www.ubezpieczenie.com.pl, portal informacyjno-edykacyjny, prezentujący m.in. poglądy zawodowców z branży ubezpieczeniowej – zarówno teoretyków, jak i praktyków, dziennikarzy, a także autorów ciekawych przedsięwzięć, projektów i opinii. Natomiast Ubezpieczeniaonline.pl. przekształcił się w pasaż oferujący kupno prostych ubezpieczeń przez Internet (m. in. turystycznych, pod kredyt). Stale współpracujemy z wybitnymi ekspertami z branży ubezpieczeń i inwestycji, by ich wiedza i doświadczenie mogły pomóc innym. Tworzymy także dział porad dla menadżerów sprzedaży. W ramach portalu Ubezpieczenie.com.pl powstało także Forum społecznościowe. |
Wrzesień 2008 |
Na portalu Ubezpieczeniaonline.pl powstał Katalog Agentów pośredniczący pomiędzy agentami i klientami. Katalog umożliwia osobom, które chcą kupić polisę osobiście (nie za pośrednictwem Internetu), znalezienie agenta w ich najbliższej okolicy. |
Czerwiec 2008 | Na zlecenie tworzymy strony internetowe dla agentów, zoptymalizowane pod kątem specyficznych potrzeb agenta ubezpieczeniowego (zawierają one specjalne formularze, poradniki, informacje związane z ubezpieczeniami). |
Maj 2007 | Rozwijamy ścieżki współpracy – powstał Panel Agenta na portalu Ubezpieczeniaonline.pl. To zamknięta strefa serwisu, niedostępna dla osób spoza branży. Dzięki Panelowi agenci mogli pośredniczyć w promowaniu produktów ubezpieczeniowych, których nie mają w swojej ofercie. |
Październik 2006 |
Stworzyliśmy pierwszy na polskim rynku portal dla agentów i klientów: Ubezpieczeniaonline.pl. Misją, która nam przyświecała przy tworzeniu tego serwisu, było wspomaganie rozwoju zawodowego agentów i ułatwienie im kontaktów z klientami. Na naszych stronach znaleźć można zarówno porady dla początkujących agentów, jak i wskazówki dla zawodowców obeznanych z tą branżą. Prezentowane porady odnoszą się także do zagadnień z zakresu marketingu czy psychologii. Od 2006 roku tworzymy także newsletter, w którym przekazujemy najnowsze informacje i porady branżowe. |