Jak to działa?
Klient wypełnia formularz, np. na stronie internetowej: https://rankomat.pl/kalkulator/ubezpieczenia-na-zycie | |
Zweryfikowany formularz trafia jako lead do Systemu | |
Lead zostaje wyceniony na podstawie zawartych w nim informacji. Zostają wysłane powiadomienia do wszystkich agentów z regionu | |
Agent dokonuje zakupu wybranego leada (maks. 5 agentów, różnych towarzystw ubezpieczeniowych) i podejmuje kontakt z klientem, w celu przedstawienia oferty | |
Klient porównuje oferty ubezpieczenia i wybiera najkorzystniejszą propozycję dla siebie |
Wypełnienie formularza
Poświęcając 2-3 minuty na wypełnienie formularza, klient otrzymuje szansę za kontakt ze strony agentów i zapoznanie się z ofertami dopasowanymi do jego potrzeb
Agent otrzymuje podstawowe informacje o kliencie, pozwalające mu ocenić, czy produkt, który posiada w swej ofercie, odpowiada potrzebom klienta
Weryfikacja formularza
Każdy formularz (życiowy, zdrowotny, firmowy, grupowy) jest sprawdzany przez system HRL pod kątem poprawności danych kontaktowych, dodatkowo formularze życiowe są weryfikowane przez dział Call Center
Weryfikacja pozwala wykluczyć klientów niezainteresowanych, przypadkowych i niezdecydowanych, co znacznie zwiększa szanse sprzedażowe
Rozmowa z wykwalifikowanym doradcą, pomaga sprecyzować klientowi jego potrzeby ubezpieczeniowe, co znacznie ułatwia rozmowę agenta z klientem na późniejszym etapie
Wycena
Po prawidłowej weryfikacji lead jest wyceniany
Jego cena zależy od informacji zawartych w formularzu (rodzaj ubezpieczenia, wiek klienta, miesięczne dochody itp.)
Nowy lead w Systemie
Po dodaniu leada do listy sprzedaży, agenci z regionu, z którego pochodzi klient (miasto, powiat, województwo) są o tym fakcie informowani przez e-mail
Agent może zamówić także SMS z powiadomieniami o nowych leadach
Jak kupić leada
Po zalogowaniu się do Systemu, agent może obejrzeć leada i zapoznać się z zawartymi w nim danymi, zanim zdecyduje się go kupić
Dostępne są wszystkie dane klienta z wyjątkiem jego danych kontaktowych, gdy agent zakupi leada, dostaje pełny dostęp do danych klienta
Konkurencja
Jeden lead może być kupiony przez maksymalnie pięciu agentów różnych towarzystw
Jeśli leada zakupi agent z danego towarzystwa, żaden inny agent, reprezentujący to samo towarzystwo, nie może już tego zrobić
Jeśli multiagent chce przedstawić klientowi ofertę kilku towarzystw, powinien zaznaczyć to przy zakupie leadów
Finalizacja
Spośród przedstawionych ofert klient wybiera tę, która mu najbardziej odpowiada
Indywidualnie ustalana jest ścieżka finalizacji ubezpieczenia