I. Wyszukiwanie LEAD'a
Na adres mailowy podany podczas rejestracji otrzymasz powiadomienie o nowym LEAD'zie, odpowiadającym Twoim preferencjom. Istnieje możliwość wyszukania LEAD'a po numerze ID, który jest widoczny w tytule maila.
Wyszukiwarka znajduje się na głównej stronie konsoli Systemu LEAD.
WAŻNE!
Wprowadź numer LEAD'a bez dodatkowych znaków i spacji, np. 23146.
II. Filtrowanie LEAD'ów
III. Zakup LEAD'a
Po wyszukaniu otrzymujesz listę LEAD'ów, które Cię interesują. Lista zawiera podstawowe informacje dotyczące LEAD'a: kategoria, numer LEAD'a, miejsce przebywania klienta, datę aktywacji LEAD'a oraz jego cenę.
Po kliknięciu opcji Zobacz, będziesz miał dostęp do formularza klienta bez danych kontaktowych, będą one widoczne gdy zakupisz danego LEAD'a.
Zwracaj szczególną uwagę na:
Po dokonaniu zakupu LEAD'a pojawi się informacja odnośnie dalszych kroków, jakie należy podjąć, by skontaktować się z klientem i przedstawić mu propozycję ubezpieczenia. Otrzymasz także dostęp do danych kontaktowych klienta.
Możesz wykupić opcję powiadomień SMS, jeśli chcesz być zawsze na bieżąco z nowymi LEAD'ami nawet wtedy, gdy nie masz dostępu do maila.
Po wyborze pakietu i akceptacji operacji, usługa zostanie aktywowana. Twoje konto zostanie pomniejszone o 9 lub 27 punktów, w zależności od wybranego pakietu.
Powiadomienia będą przychodzić na numer telefonu, jaki podałeś przy rejestracji w Systemie LEAD.
V. Doładowanie konta
VI. Aktualne promocje
Jeśli jesteś zadowolony z naszej współpracy i polecisz System Lead swojemu znajomemu, otrzymasz dowolnego LEAD'a za złotówkę!
LEAD'a za 1 zł będziesz mógł kupić, gdy osoba, której poleciłeś System LEAD, przejdzie pełną rejestrację i doładuje swoje konto.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
tel. +48 22 270 00 44