Jak korzystać z Systemu LEAD?

I. Wyszukiwanie LEAD'a

Na adres mailowy podany podczas rejestracji otrzymasz powiadomienie o nowym LEAD'zie, odpowiadającym Twoim preferencjom. Istnieje możliwość wyszukania LEAD'a po numerze ID, który jest widoczny w tytule maila.




Wyszukiwarka znajduje się na głównej stronie konsoli Systemu LEAD.

WAŻNE!
Wprowadź numer LEAD'a bez dodatkowych znaków i spacji, np. 23146.
 

 


II. Filtrowanie LEAD'ów


Możesz filtrować leady po zakresie wiekowym, cenowym, a także wg. lokalizacji i kategorii.

Wybierz kategorię oraz lokalizację – cała Polska, województwo, gmina, powiat – System wyszuka LEAD'y spełniające Twoje kryteria.
 
Filtry można łatwo wyłączyć, poprzez kliknięcie w przycisk: Resetuj

 


III. Zakup LEAD'a

Po wyszukaniu otrzymujesz listę LEAD'ów, które Cię interesują. Lista zawiera podstawowe informacje dotyczące LEAD'a: kategoria, numer LEAD'a, miejsce przebywania klienta, datę aktywacji LEAD'a oraz jego cenę.



Po kliknięciu opcji Zobacz, będziesz miał dostęp do formularza klienta bez danych kontaktowych, będą one widoczne gdy zakupisz danego LEAD'a.


 

Zwracaj szczególną uwagę na:


1. Lokalizację, skąd pochodzi dany LEAD oraz datę aktywacji.
 
2. Informację o zakupie danego LEAD'a przez innego agenta z tego samego towarzystwa.
 
3. Uwagi do LEAD'a, gdzie umieszczane są dodatkowe informacje na temat preferencji klienta.


 


Po dokonaniu zakupu LEAD'a pojawi się informacja odnośnie dalszych kroków, jakie należy podjąć, by skontaktować się z klientem i przedstawić mu propozycję ubezpieczenia. Otrzymasz także dostęp do danych kontaktowych klienta.


PAMIĘTAJ!
Dane klientów kasowane są po 30 dniach od daty kupienia danego leada.
Możesz uzyskać samodzielną podstawę do przetwarzania danych osobowych klienta.


IV. Powiadomienia SMS

Możesz wykupić opcję powiadomień SMS, jeśli chcesz być zawsze na bieżąco z nowymi LEAD'ami nawet wtedy, gdy nie masz dostępu do maila.

 


Po wyborze pakietu i akceptacji operacji, usługa zostanie aktywowana. Twoje konto zostanie pomniejszone o 9 lub 27 punktów, w zależności od wybranego pakietu.

Powiadomienia będą przychodzić na numer telefonu, jaki podałeś przy rejestracji w Systemie LEAD.


V. Doładowanie konta


Masz możliwość płatności BLIK'iem, kartą, przelewem internetowym, jak również tradycyjnym.
 
Faktury są wysyłane mailowo jako “Faktura nr XXXXXX” z adresu biuro@ubezpieczeniaonline.pl.
Doładowania widoczne są w zakładce Historia płatności



 

VI. Aktualne promocje

Jeśli jesteś zadowolony z naszej współpracy i polecisz System Lead swojemu znajomemu, otrzymasz dowolnego LEAD'a za złotówkę!
 

 

LEAD'a za 1 zł będziesz mógł kupić, gdy osoba, której poleciłeś System LEAD, przejdzie pełną rejestrację i doładuje swoje konto.


Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

tel. +48 22 270 00 44

obsluga@systemlead.pl