Doświadczenia użytkowników Systemu LEAD

Klienci chcą większość swoich spraw załatwiać przez Internet i jest to dobra droga na przyszłość.
(Maria, Warszawa)


Byłam w minionym okresie dwukrotnie na urlopie i tam korzystając z Systemu LEAD przygotowałam sobie kontakty do bieżącej pracy po urlopie.

(Jolanta, Kraków)


Trzeba pamiętać, że LEAD’y to inwestycja – nie można ich traktować jako kosztów. Inwestycja ma to do siebie, że się nie zwróci od razu. Ale to bardzo rentowna inwestycja.

(Paweł, Warszawa)


Czy warto? Jeżeli nie jest to jedyne źródło pozyskiwania klientów – tak. To okazja do promocji oraz do poznania meandrów myśli klientów (tu tych internetowych) i ruszenia się z biura.

(Krzysztof, Zielona Góra)


Prawdę mówiąc niewiele wiedziałam o Systemie LEAD. Jednak zgłosiłam się, bo każdy sposób docierania do klientów jest cenny.

(Magda, Warszawa)